Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeNo właśnie, wygląd - to jest jedna z bolączek obecnych rozwiązań w elektrycznych motocyklach. Z całym szacunkiem dla ich pomysłodawców - większość z nich (jeśli nie wszystkie które do tej pory widziałem) wygladają jak qpa - właściwie wcale nie wyglądają :-) Ciekawe czemu producenci klasycznych (tutaj czytaj "z silnikiem spalinowym") motocykli nie mają takich qpowatych pomysłów na wygląd ich maszyn? Przecież to żaden problem porobić osłony zasłaniające wszystko co się tylko da - a jednak takie motocykle się nie podobają ich potencjalnym nabywcom. Nawet w najbardziej zabudowanych "plastikach" zawsze coś musi wystawać, choćby najmniejszy element, coś co przypominać będzie klasyczne motocykle bez rzadnych owiewek. Ja rozumiem, że bateria fafnastu akumulatorów upchanych gdzie się tylko da nie wygląda tak sexi jak rzędowa czwórka albo V albo boxer z wywalonymi na wierzch cylindrami, kolektorami i gigantycznym wydechem ale błagam - odrobinę więcej rozsądku - poza osiągami maszyna MUSI być też i ładna :-) Wracając do rysunków koncepcyjnych Waszego HVG - na razie wygląda całkiem fajnie (mi się podoba) - przypomina przynajmniej normalny motocykl a nie jakąś koszmarną qpę plastiku mającą na celu wyłącznie zakrycie mało sexownych elementów elektrycznego motocykla jakim są te nieszczęsne akumulatory.
OdpowiedzPierwszy komputer to laptop też nie był, niemniej od czegoś trzeba zacząć :)
Odpowiedz